Werkwijze


Hoe ga ik te werk?

Opgeruimd staat netjes

Mijn werkwijze wil ik zo makkelijk mogelijk houden. Tijdens een gratis en vrijblijvend intakegesprek bij jou thuis kijk ik waar jij tegenaan loopt en waar jouw wensen en behoeften liggen voor een opgeruimd huis. We bespreken welke ruimte(n) je graag opgeruimd wil hebben en wat je graag zou willen aanpakken. Kiezen wij ervoor om met elkaar te gaan werken dan maak ik een plan van aanpak en krijg je van mij een op maat gemaakt advies. Een werkwijze die past bij wat jij wil, dat staat centraal.

Hoe gaan we verder?

Dan ga in jouw huis aan de slag, waardoor je ervaart dat opruimen leuk, gemakkelijk en snel kan gaan en welk gevoel het resultaat jou geeft. Op basis van de afspraken die we met elkaar gemaakt hebben ga ik aan de slag met de besproken ruimtes en orden ik alles en geef ik de spullen een logische plek.

Ik zal je helpen met keuzes te maken om te ontspullen. Daarna ga ik op een afgesproken moment aan de slag met opruimen en organiseren. Als de klus geklaard is, kun jij jouw huis met zo veel meer gemak netjes en opgeruimd houden en ga je dit nog leuk vinden ook. Maar wees niet bang, er gaat niks weg waarvan jij dat niet wil en we kunnen zaken ook altijd terugbrengen in de oude staat.

ADMINISTREREN KUN JE LEREN

Ook kan ik jouw administratie op orde brengen, zodat je voortaan jouw papieren in no-time terug kan vinden. Ik zorg ervoor dat alles op een logische en makkelijk vindbare manier is opgeborgen en ik zal je helpen met het aanleren van een eenvoudige methode om je papierwerk op te bergen.
Nooit meer urenlang tussen een berg papieren zoeken om je belastingaangifte te kunnen doen, heerlijk toch?

GRIP OP JOUW GELD

Het is tegenwoordig best lastig om je uitgaven goed te managen. Vooral omdat je nu met één druk op de knop allerlei aantrekkelijke abonnementen kan afsluiten. Alles wordt duurder en daarom is het belangrijker dan ooit om goed te kijken hoe we ons geld het beste uit kunnen geven.

Misschien vind je het lastig om rond te kunnen komen of zou je graag wat meer inzicht willen hebben in jouw inkomsten en uitgaven(patroon). Of kan je wel wat bespaartips gebruiken om meer grip op jouw geld te krijgen.

Budgetcoaching

Als budgetcoach kan ik je helpen om jouw inkomsten en uitgaven op een overzichtelijke manier in kaart te brengen. Ik ondersteun je met het maken van betere keuzes en met het onder controle krijgen van jouw inkomsten en uitgaven. Samen kunnen we een spaarplan maken mocht je hier behoefte aan hebben. Uiteraard ligt de keuze volledig in jouw handen en bepaal je dus zelf wat er gaat gebeuren. Daarnaast krijg je een hele hoop bespaartips van mij zodat jij uiteindelijk na een coachingsessie met mij;

  • Meer geld overhoudt
  • Een duidelijk overzicht hebt wat er maandelijks inkomt en uitgaat
  • Meer rust ervaart omdat jouw geldzaken goed geregeld zijn
  • Een spaarplan hebt
  • Slimmer met je geld omgaat
  • Beter de waarde van geld weet

OPTIMAAL GENIETEN VAN JE HUIS – VERHUISCOACH

Daarnaast kan ik je ook helpen met opruimen voor je gaat verhuizen, zodat je de spullen die je niet meer nodig hebt en niet gebruikt niet hoeft in te pakken. En dus ook niet uit te pakken. Hoe fijn is dat? Als verhuiscoach help ik je graag met het minimaliseren van jouw verhuisstress.
Dat scheelt een hoop gezeul en gedoe en tijd met het uitpakken en zorgt gelijk voor een frisse start in jouw nieuwe huis.

Daarna kan jij weer optimaal genieten van jouw (nieuwe) huis en zal je zien hoeveel rust dat jou oplevert.

Wil je weten of ik je kan helpen of heb je andere vragen?


Opgeruimd staat netjes.

Ik help je graag met:

  • De keuken (vanaf € 300,-)
  • De woonkamer. (vanaf € 300,-)
  • De badkamer. (vanaf € 150,-)
  • De slaapkamer. (vanaf € 300,-)
  • De zolderkamer. (vanaf € 300,-)
  • De werkkamer. (vanaf € 250,-)
  • De kinderkamer. (vanaf € 250,-)
  • De kledingkast(en). (vanaf € 250,-)
  • De voorraadkast(en). (vanaf € 150,-)
  • De administratie. (vanaf € 300,-)
  • De financiën. (vanaf € 300,-)